تهدید آزربایجان بنام کوردستان از سوی عوامل جمهوری اسلامی ایران-کریم اصغری



تهدید آزربایجان بنام کوردستان از سوی عوامل جمهوری اسلامی ایران-کریم اصغری
سخنان نژادپرستانه و نفرت انگیز بزرگترین خیانت به مردم شریف کوردستان است.کریم اصغری


تهدید آزربایجان بنام کوردستان از سوی عوامل جمهوری اسلامی ایرانکریم اصغری


اخیرا ویدئویی در شبکه های اجتماعی دست به دست میشود که در آن شخصی ظاهرا با نام “پیمان حیدری” مردم تورک آزربایجان را تهدید میکند.

وی ضمن کوردستانی نشان دادن برخی مناطق آزربایجان صحبت از به راه انداختن “حمام خون” در تبریز و سایر مناطق تورک نشین میکند. بنده دو بار این ویدیو را نگاه کردم و کاملا مشخص میباشد که این سخنان نفرت انگیز برای اهداف مشخص میباشد.


۱-کاملا مشخص است این سخنان در راستای اختلاف انداختن در بین دو ملت تورک و کورد میباشد.


۲- این آقا نماینده مردم کوردستان نبوده و همچنین سخنگوی رسمی هیچ یک از تشکیلات کوردستان نمیباشد.


۳-جریانات سیاسی و افکار عمومی هر دو ملت آزربایجان و کوردستان بسیار آگاه تر و پخته تر از آن هستند که بازیچه اتاقهای فکر تاریک تهران (ج.ا.ایران) شوند.


۴- نمی توان منکر وجود جریانات افراطی در حرکت های ملی آزربایجان و کوردستان شد. متاسفانه برخی جریانات هر دو طرف مناطق تورک و یا کورد نشین را برخلاف آنچه که هست نشان میدهند.

برای مثال این جریانات شهرهایی مانند سنندج و ایلام را تورک نشین، اورمیه و خوی را کورد نشین نشان میدهند. آیا این اقدامات چیزی جز تامین منافع دشمن مشترکمان نیست؟

البته این جریانات نیز آنقدر ابله نیستند که صحبت از حمام خون نمایند. در واقع این سخنان نژادپرستانه و نفرت انگیز بزرگترین خیانت به مردم شریف کوردستان است.


۵- علاوه بر این سخنان که مشخص است از قبل تهیه شده است؛ اتاقی که این آقا در آن صحبت میکرد من را به یاد اتاقی در اطلاعات تبریز انداخت که در آن بازجویی شدم!!!


۶- فکر کنم تاریخ آزربایجان و مردم تورک بهترین پاسخ را به ایشان میدهد و نیاز به توضیح بیشتر نمیباشد.


۷-این سخنان چیزی جز تامین منافع دولت فعلی ایران نیست. چرا که دولت جمهوری اسلامی میخواهد ضمن اختلاف انداختن در بین جریانات مخالف خویش؛ این پیام را بدهد که در صورت عدم وجود این رژیم در تمامی مناطق ایران حمام خون به وجود خواهد آمد.


کریم اصغری 
۲۳ شهریور

haray
ADMINISTRATOR
PROFILE

یازیلار

سون یازیلار

باش یازارلار

چوخ سئویلن لر

ویدیولار

  • https://carina.streamerr.co/stream/ozharay
  • Haray Radio