در حکومت نوین قاجارها، تبریز پایتخت و زبان تورکی رسمی خواهد شد / شاهزاده بابک میرزای قاجار

در حکومت نوین قاجارها، تبریز پایتخت و زبان تورکی رسمی خواهد شد / شاهزاده بابک میرزای قاجار
ناصرالدين شاه اولين قربانى تروريسم افراطى گرى است. شاهزاده بابک میرزای قاجار
در حکومت نوین قاجارها، تبریز پایتخت و زبان ترکی رسمی خواهد شد شاهزاده بابک میرزای قاجار

 بابک میرزای قاجار، شاهزاده قاجاری در آخرین توییتر خود نوشت:  در حكومت نوين قاجار تبريز دوباره پايتخت خواهد شد. زبان توركى رسمى شده و رسم الخط به لاتين تغيير خواهد كرد .وی این روزها به صورت فوق العاده ای در کانون توجه  افکار عمومی ایران قرار گرفته است. اگرچه طرفداران رضا پهلوی و همچنین برخی از تورک ستیزان حربه حمله علیه وی را در پیش گرفته اند اما اظهارات وی، جریان مسلسلی از کامنتها را در صفحات اجتماعی براه انداخته است.

 

به برخی از توییتهای وی توجه فرمایید:اگر مى خواهيد چهره كريه شونيسم را در ايران ببينيد هشتگ را دنبال كنيد. ايران سالها با سيستم ملوك الطوايفى اداره شد و خطر تجزيه نبود. تماميت ارضى از ارزش انسانى والا نيست.

بابك قاجار خواب چه كسانى را بر هم زده است؟ ١- فرقه فارسستان و پهلوى چي ها كه خود را وارث حكومت مى دانند كه غاصب آن هستند. ٢- محفل آذريها كه نان به نرخ روز خور هستند و هرچه تورك باشد عليه آن هستند. ٣- جمهورى اسلامى كه وجود اپوزيسون تورك را برنمى تابد.

شاهنشاهى در هر نوعش به اين سرزمين نخواهد آمد، اما آنهايى كه اصرار بر برقرارى نظام پادشاهى دارند مى توانند براى خود در أطراف پاسارگارد امپراطورى خيالى را بسازند. آزربايجان و ملت تورك بسوى آزادى و دموكراسى گام خواهد برداشت.

گفتمان مشروطيت بر أساس حقوق شهروندى و آزاديخواهانه بود. براى همين در أدبيات سياسى مشروطيت اوليه نمى توان علايمى از شونيسم فارس و كليد واژه هايى همچون كوروش و پاسارگارد را ديد. اما امروز بخشى از مبارزه آزاديخواهانه مبتلا به نوعى ناسيوناليسم باستاگرايانه است.

تا تاسيس فرقه فارسستان (پهلوى) نامى از هخامنشى و يا كوروش در ادبيات سياسى اين سرزمين نبود. با ظهور ديكتاتور، اسطوره ها به جاى تاريخ ثبت شدند و حقيقت از اين سرزمين كوچ كرد.

٢-تورک ستیزی و تحقیر تورکان از زمانی که امپراطوری هزارساله تورکان با سقوط دولت قاجار پایان یافت و حاکمیت نژاد پرستانه رضاخان بر کشور کثیرالمله ایران تحمیل گردید، آغاز شد.

نمى دانم چيزى كه در ايران براى فارسها حقى معمولى است اما براى توركها ممنوع مى باشد كه اينچنين اين ملت فارس و فرقه فارسستان ناسزا گفته اند براى اين تويت.

دولت در زمان ناصرالدين شاه و با فرمان ايشان از دربار جدا شد و در زمان پهلويها بار ديگر به دربار برگشت.

  1.    ناصرالدين شاه اولين قربانى تروريسم افراطى گرى است. او بعد از سفر به غرب و ديدن تمدن و تكنولوژى غربى شروع به اصلاحات اساسى كرد. و ايرانيها او را با داستانهايى ساختگى (سرسره)مى شناسند كه در هيچ از منابع معتبر تاريخى به آن اشاره نشده است. توهم ايرانى.

    مى گويند چرا درباره تماميت ارضى تويت نمى كنى. تماميت ارضى يك تابو و حربه اى است كه ديكتاتورها براى بقاى خويش از آن استفاده مى كنند. زندگى در كشورى آزاد و خوشبخت را به اسارت در كشورى پهناور و ديكتاتور ترجيح مى دهم.

    وجه مشترك جمهورى اسلامى و پهلوى ها؛ هر دو عليه حكومت قاجار هستند و با تحريف تاريخ و ساخت فيلمهاى دروغين سعى در كوبيدن قاجار هستند. هر دو عاشق ديكتاتورى هستند. در زمان قاجار با اينكه شاه بود اما امپراطورى بصورت فدراتيو اداره ميشد.

    ايران آينده چگونه مى تواند يكپارچه و آزاد باشد؟ برسميت شناختن هويت ملى(زبانى،تاريخى،فرهنگى) ملل ساكن در اين جغرافيا در چهارچوب قانون اساسى مى تواند اولين گام براى چنين ايرانى باشد. در غير اينصورت ايران متحد خيالى بيش نخواهد بود.

    انگليس، قصه اى براى ايرانيها تعريف كرده است كه فكر مى كنند واقعى است. قصه اى كه ٢٥٠٠ ساله است و صد ساله كه با اين قصه ايران هرروز به عقب بر مى گردد. قصه اى كه دشمن آزادى و عاشق ديكتاتور است.

    اگر قرار باشد نظام آينده ايران شاهنشاهى مشروطه باشد اين از طريق انتخابات آزاد خواهد بود بين شاهزاده قلابى فارس و شاهزاده تورك.

    جمهورى آزربايجان جزئى از امپراطورى عاليه قاجار بود كه امروز كشورى پيشرفته و مدرن است. فارسها مى گويند چرا آزربايجان هم در ايران نماند تا با ديكتاتورى پهلوى و جمهورى اسلامى بدبخت شود.

    تا حالا فكر كرده ايد كه چرا بانى فرقه فارسستان رضا پهلوى هيچ عكسى از زيارت مزار ستارخان سردار ملى مشروطيت ندارد؟ چون او دشمن آزادى و آزاديخواهان بود. و تا حالا فكر كرديد چرا احمدى نژاد و رضا پهلوى عكس يادگارى با پاسارگارد دارند؟ هر دو متعلق به يك فرقه هستند.

    در أواخر عصر قاجار روند دمكراسى خواهى بخوبى پيش مى رفت.قانون اساسى توسط شاه امضا شد.مجلس تشكيل شد، روزنامه ها آزاد بودند.و مى رفت كه شاه نه بعنوان حاكم مطلق بلكه بعنوان حاكم سمبوليك باشد.كسى كه به اين تيشه به ريشه اين روند زد بانى فرقه فارسستان رضا پهلوى بود.

    ذهنيت امروزي از قاجار پر است از دروغها و افسانه ها؛ از سرسره قاجار گرفته تا پيش كش دخترى در توركيه به رضا پهلوى. قاجار صد و سى سال در اين سرزمين حكومت كرد. اگر قاجار نبود نصف ايران مال روسيه مى شد نصف ديگرش هم مال عثمانى و فارسستان كشورى كوچك بود در كوير.

    صد سال شد كه جنگ جهانى اول تمام شد، جنگى كه براى غرب دمكراسى و پيشرفت آورد و براى ما ديكتاتورى و عقب ماندگى.

    ده نوامبر سالروز وفات آتاتورك است، مردى كه سالها با نيروهاى خارجى جنگيد و جمهورى توركيه را بنا نهاد. لباس نظامى اش را درآورد و كشورش را بسوى دمكراسى برد. كشورى مدرن و كتابخانه اى بزرگ به ميراث گذاشت. و بدترين ظلمى است كه او را با رضا پهلوى ديكتاتور و بى سواد مقايسه مى كنند.

    چرا (پهلوى-جمهورى اسلامى) چنين از متنفر هستند؟ افكار تورك ستيزى اينها مهمترين دليل نفرت آنها از قاجار است. ذهنيتى نژاد پرست كه بانى و وارثش در آن مشترك هستند.

    قایناق:میکروفون نیوز

haray
ADMINISTRATOR
PROFILE

یازیلار

سون یازیلار

باش یازارلار

چوخ سئویلن لر

ویدیولار

  • https://carina.streamerr.co/stream/ozharay
  • Haray Radio