چرا  باید ” مرگ بر خامنه ای گفت ” ؟ / ائلیار تبریزلی

چرا  باید ” مرگ بر خامنه ای گفت ” ؟ / ائلیار تبریزلی
سوالی که می تواند برای هر انسان آگاه و منصف و با وجدان مطرح شود این است که چرا نابودی دیگر فرهنگ ها اصلا ذره ای نگرانی برای خامنه ایی شیعه عاریایی و خامنه ای پرستان عاریایی به ارمغان نیاورده است؟ائلیار تبریزلی
چرا  باید " مرگ بر خامنه ای گفت " ؟ائلیار تبریزلی

اخیرا علی خامنه ای در نشستی که با شاعران و مسئولین فرهنگی و حکومتی  داشت، نگرانی شدید خود را در خصوص فرسایش زبان فارسی ابراز داشت. وی با آوردن مثال هایی همچون تلویزان به جای تلویزیون و رادیان به جای رادیو بر صیقل کردن زبان فارسی تاکید نمودند.

 

                                           ***

کشور هم اکنون در زیر فقر، بیکاری، تورم، فحشا، ارتشا، دزدی های خرد و کلان اقتصادی است. کشور هم اکنون در تحت شرایط بحرانی منطقه و احتمال جنگ با آمریکا و هم پیمانهای اوست.

کشور هم اکنون شاهد بریده شدن درختان آزربایجان جنوبی و بریدن نفس آن است، کشور هم اکنون شاهد خشکاندن دریاچه اورمیه توسط رژیم برای نابودی تورکان آزربایجان جنوبی است.

کشور هم اکنون شاهد راندن سیل به شهرهای عربها برای کوچاندن آنهاست،

کشور هم اکنون شاهد فروش اعضای بدن شهروندان خود است،

کشور هم اکنون در آستانه ورشکستگی کامل اقتصادیسیاسی است و

                                           ***

در حالی که مردم کشور در حال تجربه کردن شدیدترین مشقات زندگی خود هستند و زندگی شان بخاطر سیاست های تروریست مدارانه حاکمیت شیعه عاریایی فلج شده است،

علی خامنه ای شدیدا نگران صدمه دیدن زبان فارسی است!!!  و استفاده از لغاتی همچون رادیو و تلویزیون و اصطلاحات علمی رایج در عرصه علوم و فنون در ساحه بین اللملی در زبان فارسی او را اندوهناک ساخته است.

این رهبر شیعه عاریایی با همپالانی خود حداد عادل شیعه عاریایی شدیدا نگران زبان فارسی هستند و برای هر لغت جدید مانند رادیان، تلویزان میلیونها پول صرف می کنند تا مبادا زبان فارسی فرسوده گردد.

زبانی که همه امکانات، بودجه، دانشگاه ، آموزش و پرورش، صدا و سیما و پشتوانه تمام عیار سیاسی، نظامی و اقتصادی را به همراه خود دارد. ولی باز هم مظلوم نمایی معاویه صفتی و روباه صفتی رهبر شیعه عاریایی از نوع مظلوم نمایی ارامنه می خواهد با این بهانه، دیگر فرهنگ ها را از کشور بزداید و هویت صاجبان آن فرهنگها را تحت اسلام عاریایی آسیمیله و نابود گرداند.

زبان فارسی، زبانی است که با تسلیح آن بر علیه دیگر زبان های رایج در کشور هضم و جذب و انهدام آن زبان هاتورکی ، کوردی، عربی، لری و گیلکیو فرهنگ های موجود در جغرافیای ایران را به جامعه ارمغان آورده است .

                                           ***

اما سوالی که می تواند برای هر انسان آگاه و منصف و با وجدان مطرح شود این است که چرا نابودی دیگر فرهنگ ها اصلا ذره ای نگرانی برای خامنه ایی شیعه عاریایی و خامنه ای پرستان عاریایی به ارمغان نیاورده است؟ مگر غیر از این است که همه زبانها در قرآن آیت الهی محسوب می شوند؟ چرا علی خامنه ای با آیت خداوند به جنگ برخاسته است؟

چرا خامنه ای زبان فارسی را با صرف میلیاردها بودجه مصروفی از جیب دیگر ملت هااز نفت و گاز عربها، از مس و طلای سونگون  آزربایجان و تورک ها و همان بیت المال  که صاحب آن ملتهای تحت ستم هستند، پشتیبانی می کند و برای آن نه تنها در داخل کشور میلیاردها هزینه صرف می کند، بلکه در خارج نیز با پول همین ملت های مظلوم به نشر و آموزش آن می پردازد؟

این در حالی است که همین خامنه ایی که خود را آیت الله می نامد زبان های دیگر ملل را در ایران قدغن و  آنها را بی مدرسه و بی فرهنگستان و فرهنک و آداب و سنن آنها را بدون هیج سرپرستی و تیمارداری و بطور عامدانه به حال خود رها کرده است تا در زبان فارسی هضم و جذب بشوند.

آیا  نابودی این فرهنگها و در راس آنها زبان این ملت ها که آیت الهی هستند هم شامل رسالت  آیت اللهی و رهبری علی خامنه ای محسوب می شود؟

چرا علی خامنه ای در این موقعیت بسیار حساس و بحرانی و سخت اقتصادی کشور سیاست آسیملاسیون را بازهم با قدرت سر نیزه به پیش می برد؟ و بجای نگرانی از کار و معاش جوانان و اقتصاد نابسامان در این برهه تاریخی شدیدا نگران لغات وارده شده به زبان فارسی است؟

                                          ***

آیا غیر از این است که این  همان ماهیت واقعی، ضد فرهنگی و غیرانسانی حاکمیت به اصطلاح جمهوری اسلامی است؟ آیا این همان جمهوری اسلامی و علی خامنه ای نیست که فعالین هویتگرای ملت های تحت ستم در ایران را بخاطر هویت خواهی و  بازگشت به هویت خود اسیر غل  و زنجیر کرده است؟

                                           ***

پس چرا تورک، کورد، عرب، بلوچ، لر، گیلک، مازنی و تورکمن نباید یکصدا فریاد مرگ بر خامنه ایی عاریایی سر نکشند؟

یازیلار

سون یازیلار

باش یازارلار

چوخ سئویلن لر

ویدیولار

  • https://carina.streamerr.co/stream/ozharay
  • Haray Radio