خوب البته خیلی ها حوصله شنیدن واقعیت را ندارند / تورکمن گمیچی

خوب البته خیلی ها حوصله شنیدن واقعیت را ندارند / تورکمن گمیچی
پر رویی، حماقت و وقیح بودن حد و اندازه ندارد. تورکمن گمیچی
خوب البته خیلی ها حوصله شنیدن واقعیت را ندارند تورکمن گمیچی

توضیح:

همانطور که در روزهای اخیر شاهد آن بوده ایم، تورکی صحبت کردن شهردار تورک اورمیه باعث یک سری جنجال های معنی دار از سوی ناحیه های گوناگون شده است.

در این خصوص، رسانه راث چایلدبی بی سیکه همیشه در قبال حوادث مرتبط با تورک ها در ایران همیشه کر، لال و کور بوده است، حادثه ی تورکی صحبت کردن یک شهردار تورک را در یک حرکت غیر عمدی و ناناگهانی در سطح دنیا رسانه ای کرده است.

به دنبال این حرکت ناموذیانه بی بی سی، شاخه دیگر این رسانهایران اینتر نشنالنیز بر اساس وظیفه خود مبنی بر رسانه ای کردن حوادث بسیار  مهمتورکی صحبت کردن یک شهردار تورکدر مستعمره راث چایلد، با یک کارشناس غیر بومی –اقای کردپور – از شهر سنندج مصاحبه تلوزیونی داشته است.

طرف دیگر این مصاحبه یک تورک بنام آقای کریم اصغری بود که در مقابل اتهامات وارد شده بر علیه تورک ها در این مصاحبه شرکت کردند.

حادثه اخیر در شهرداری شهر اورمیه و مصاحبه اخیر در تلویزیون ایران اینترنشنال، عکس العمل هایی نیز در میان تورک ها داشته است.

یکی از این عکس العمل ها مربوط به خانم تورکمن گمیچی می باشد.

                                                                                هارای

  ———————————————–

خوب البته خیلی ها حوصله شنیدن واقعیت را ندارند / تورکمن گمیچی

 

خیلی ها هم طبق همان عادت همراه شدن با ترندهای دنیا یکهو طرفدار، مثلا حقوق کردها شده اند و اینها تقریبا هیچ شناختی از مسیله اقلیت در معنی واقعی ان ندارند و نمی دانند. اما لازم باشد یکهو احساساتی شده، مثلا تروریست های پ ک ک را کبوتر صلح می نامند!! این دسته از ادمها را کاری ندارم.

 

اما در واکنش به مصاحبه مضحک مجری و مهمانی که از سنندج در برنامه حضور داشتند موارد زیر را فهرست وار می نویسم:

۱- اورمیه و آزربایجان غربی حتی یک نفر آذری ندارد.
۲- ترکیب جمعیتی استان آزربایجان غربی تورک و کرد است ( ترکیب جمعیت اتنیکی).
۳- اقای کردپور مهمان حاضر از سنندج همان دو دقیقه اول چنان دورغهای گنده ای به شیوه ادعاهای گروههای تروریستی مطرح می کند که لازم می دانم یکی از انها را مطرح کنم.


ایشان می فرمایند:

بر طبق امار که وزارت کشور هر پنج سال یکبار انجام می دهد بیشتر جمعیت ازربایجان غربی کرد هستند !


کی وکجا وزارت کشور امار گیری بر اساس هویت اتنیکی انجام داده و اصلا در کجا چنین امار منتشر شده؟


وزارت کشور هیچ امار ی را که مشخص کننده ترکیب جمعیتی استانها و شهرها باشد نه تنها منتشر نکرده حتی برای اطلاعات و مصرف داخل سازمانی هم جمع اور نکرده.


۴- گنده گویی و بیسوادی از نشانه های بعضی خود روزنامه نگار پنداران است.

گویا!


مهمان برنامه به آقای کریم اصغری ایراد می گیرد که اقای کریم اصغری چون در آنکارا زندگی می کند از اوضاع داخل ایران بی خبر است!

 

در جواب می گویم اقای روزنامه نگار نسبتا محترم،

اولا: در دنیای امروز برای اطلاع از اوضاع و احوال و اخبار منطقه نیازی به حضور فیزیکی نیست. همان طور که شما از سنندج نشسته ای و با برنامه و تلویزیون خارج کشور در مورد وضعیت اورمیه و آذربایجان غربی صحبت می کنی و حتی نظر شخصی ات را در مورد شیوه اداره شهر اورمیه می دهی که خیلی هم به شما مربوط نیست.

[ثانیا]:ایا شما با کبوتر و پیک از احوال اورمیه و آزربایجان غربی باخبر می شوید یا با استر و اشتر به انجا روزانه سفر می کنید و خبر جمع می کنید؟

واقعا که پر رویی، حماقت و وقیح بودن حد و اندازه ندارد.

 

haray
ADMINISTRATOR
PROFILE

یازیلار

سون یازیلار

باش یازارلار

چوخ سئویلن لر

ویدیولار

  • https://carina.streamerr.co/stream/ozharay
  • Haray Radio