حجت لاسلام حسنی، آیت الله شریعتمداری و قیام آزربایجان / اؤزگور هارای

حجت لاسلام حسنی، آیت الله شریعتمداری و قیام آزربایجان / اؤزگور هارای
شیعه شعوبی عاریایی ... در حال استحمار و استثمار کردن توده عوام مردم با سو استفاده کردن از احساسات آیینی آنها -دین اسلام و مذهب شیعه- است اؤزگور هارای
حجت لاسلام حسنی، آیت الله شریعتمداری و قیام آزربایجان اؤزگور هارای

امروز  ۲۴ می ۲۰۲۰ شاهد کنفرانس آقای تایماز اورمولو در کانال تلگرامی گونئی آزربایجان سسی در باره حوادث اتقاق افتاده در قیام خرداد ۸۵ و برخی نکات پشت پرده این قیام در آزربایجان غربی بودم. فارغ از مطالب مهم ایراد شده در این کنفرانس نکته بسیاربسیاربسیار … مهم مهم مهم که باید ملت تورک و بالاخص تک-تک فعالان ملی به آن توجه خاص نمایند، مسئله شیعه شعوبی، شیعه عاریایی و فارسچیلیق شیعه سی  در حاکمیت موجود ایران و دشمنی آنها با ملت تورک و آزریایجان است. مهم نیست که مهدی باکری باشی و یا حجت الاسلام حسنی و یا هر کس دیگر که به این مرز و بوم جان و مال داده است. مهم این است که اگر تورک هستی غبر قابل اعتماد هستی و مورد استقاده تو فقط برای گوشت دم توپ می باشد.

                                                                                 ***

شیعه شعوبی عاریایی، این حاکمیت طبقاتی که مبنای أن بر اساس سیستم کاست هندی است و سمبل شان هم در پرچم کنونی ایران مشهود است در حال استحمار و استثمار کردن توده عوام مردم با سو استفاده کردن از احساسات آیینی آنها -دین اسلام و مذهب شیعه- است.

سیاست های این جماعت شعوبی شیعه عاریایی نه به اسلام: که در آن همه برابرند مگر به تقوا، مربوط است و نه ربطی به شیعه علی (ع) دارد که می گوید: هر آنچه که برای خود می پسندی، برای دیگران نیز بپسند و  هر آن چیزی که برای خود تمی پسندی برای دیگران هم مپسند استوار است، و این درست نقطه ی بسیار مهمی است که باید در خصوص شارلاتانیسم  شیعه شعوبی عاریایی نه تنها انگشت بلکه دو پا را روی آن گذاشت و  اصلا ول نکرد.

چرا که این نکته بسیار مهم با توده اکثریت مردم در ارتباط است و این توده اکثریت مردم است که می توانند  با منور شدن اذهانشان گریبانگیر این شارلاتان های شیعه شعوبی عاریایی شده و آنها را از تخت کیانی شان به زباله دان تاریخ روانه کنند.

                                                                                 ***

نکانی از کنفرانس آقای تایماز اورمولو در کانال تلگرامی گونئی آزربایجان سسی:

– حجت لاسلام حسنی شاگرد آیت الله شریعتمداری بود و تا انقلاب ۵۷ خمینی را ندیده بود.

– بعد از انقلاب پس از اختلاف ما بین خمینی و  آیت الله شریعتمداری، حجت لاسلام حسنی طرف خمینی را گرفت.

– در اورمیه آیت الله فوزی یک فرد مدبر و طرفدار آیت الله شریعتمداری بود.

– حجت لاسلام حسنی در موفق نشدن آقای فوزی و خلق مسلمان در آزربایجان غربی نقش داشت.

بخشی از سخنرانی حجت لاسلام حسنی در میدان ایالت اورمیه در قیام ۲ خرداد ۸۵ با حضور مقامات دولتی و لشکری:

– ما از مرجعمان (آیت الله شریعتمداری) دست نکشیده ایم که بعد از هشت سال جنگ آنقدر ذلیل بشویم که در

حمام ها به ما گه بخورانند.

کاهش محبوبیت حجت لاسلام حسنی:

– شروع شدن ضعف موقعیتی حجت لاسلام حسنی بعد ازا این اظهار نظر در باره کاریکاتور و آیت الله شریعتمداری

– استاندار، ارتش، سپاه و ادارات دولتی بعد از این اظهارات از سخنان او اطاعت نکردند و مرحله کنار گذاری وی بعد از این سخنان عملا شروع شد.

گویی کسی [خامنه ایی] به نهادهای مختلف دستور داده بود به سخنان حجت لاسلام حسنی گوش نکرده  و از وی اطاعت نکنند.

بعد از این  واقعه حجت لاسلام حسنی فهمید که هر چه می گوید عملی نمی شود و لذا به بهانه پیر شدن استعفا داد.

– به جای حجت لاسلام حسنی آخوند شیعه شعوبیمهدی قریشیبه عنوان امام جمعه شهر اورمیه و نماینده ولی فقیه خامنه ایی در آزربایجان غربی به روی کار آمد.

نتیجه حضور قریشی در سمت امام جمعه از طرف خامنه ایی در ازربایجان غربی:

– انتخاب استاندار کورد در اژربایجان غربی بود

– اگر نماینده خامنه ایی- مهدی قریشی- به حضور  استاندار کورد در آژربایجان غربی رضایت نمی داد، شهریاری کورد نمی توانست استاندار آزربایجان غربی بشود و این یک انتقامی بود که از مردم آزربایجان گرفته شد.

                                                                                  ***

نتیجه:

با توجه به سوابق تاریخی دشمتی شیعه شعوبی با ملت تورک و سرزمین آزربایحان و با توجه به سیاست های اینها در ایران و منطقه در قبال تورکها و غیر شعوبیان، آنچه که بیان آن مهم  است این است که شیعه شعوبی با همکاری اربابان خود در ماورای مرزهای ایران کمر به نابودی تورکها بسته است.

  این نابودی در شکلهای گوناگون آسیمیله فرهنگی با قدغن کردن زبان  تورکی در کشور و محدود کردن آن به خانه در گفنگوی خامنه ایی با مادر یک کودک تورک و  دادن سرزمین تورکان به اکراد مهاجر مارکسیستی-لنینیستی در غرب آزربایجان توسط خامنه ایی در حال اجر است.

یازیلار

سون یازیلار

باش یازارلار

چوخ سئویلن لر

ویدیولار

  • https://carina.streamerr.co/stream/ozharay
  • Haray Radio