مردم قهرمان آزربایجان، تورکان ایران و جهان / دکتر علیرضا نظمی افشار

مردم قهرمان آزربایجان، تورکان ایران و جهان / دکتر علیرضا نظمی افشار
امروز این پارسیان هندی تبارِ شیعیِ چهارده امامی (برادران شرلی داخل) را باید متوجه خطایشان کرد و بجهانیان نشان داد که تجاهر به حمایت از جنایتکاران تاریخ، میتواند این تفکر موهومِ آریاپرستی، و دین و دل باختگانِ صلبیون و صیهیونیزم، را بار دیگر به زباله دان تاریخ بفرستد.دکتر علیرضا نظمی افشار
مردم قهرمان آزربایجان، تورکان ایران و جهاندکتر علیرضا نظمی افشار

در تاریخ حیات ملتها، لحظات تاریخسازی هست که غفلت و سکوت، جز ندامت ابدی حاصلی ندارد.
امروز، یک دشمن قسم خورده تاریخی ملتمان، که با استفاده از بحرانهای منطقه، و با تکیه به زشت ترین چهره استعمار، نیات جنایتکارانه خود را بارها و بارها به اثبات رسانیده است، باز بمثابه ابزار پلیدی در دست استعمار، گستاخانه به خاک پاک آزربایجان و مردم شریف آن نیت تجاوز دارد.

این خودفروشانِ سرمست از حمایت شرق و غرب شایسته پاسخی جز مشت آهنین نیستند.

امروز برای تمام دنیای تورک عموماً، و خواهران و برادران آذربایجانی در جنوب و شمال خصوصاً، تنها و

ظیفه، فقط در جهاد ملی است.

امروز، زمانِ توجه به نگرشهای متفاوت، تکنیک های ناهمگون، و تاکتیک های متغایرنیست. امروز نگرش ما، تکنیک ما، تاکتیک ما، دین و مذهب و ایدئولوژی ما، حزب و مرام ما، فقط و فقط آزربایجان است. هر ذره از خاک مقدسِ آن، هرفرد از مردم شریف آن، در جای جای این سرزمین، ناموس ما، تعهد ما، شرف ملی ما، و آبروی ماست.

 

وظیفه ملل تورک در سراسر جهان، معین، مشخص، و مذاکره ناپذیر است. ولی تورکان ایران که تحت استیلا و اشغال یک دشمن قسم خورده دیگر تقلا میکنند، و می بینند که حکومتِ مثلاً مسلمان شیعی آنها بیشرمانه ارامنه جنایتکار و متجاوز را از هر نظر، برای کشتار تورکان شیعی مسلمان تسلیح، ترغیب، و تمویل میکند، وظیفه سنگین تری بر عهده دارند.

امروز این پارسیان هندی تبارِ شیعیِ چهارده امامی (برادران شرلی داخل) را باید متوجه خطایشان کرد و بجهانیان نشان داد که تجاهر به حمایت از جنایتکاران تاریخ، میتواند این تفکر موهومِ آریاپرستی، و دین و دل باختگانِ صلبیون و صیهیونیزم، را بار دیگر به زباله دان تاریخ بفرستد.

گفتی که کجا رفتنذ، آن ناموران، اینک
زیشان شکم خاک است، آبستن جاویدان

سرافراز باد آزربایجان همیشه سرافراز
سربلند باد قهرمانان تاریخساز آزربایجان
پیروز باد ملت تورک ایران

دکتر علیرضا نظمی افشار

چهاردهم جولای ۲۰۲۰

haray
ADMINISTRATOR
PROFILE

یازیلار

سون یازیلار

باش یازارلار

چوخ سئویلن لر

ویدیولار

  • https://carina.streamerr.co/stream/ozharay
  • Haray Radio