جوهره و مقصد اصلی پیام علیرضا فرشی در رابطه با قره باغ / اؤزگور هارای

جوهره و مقصد اصلی پیام علیرضا فرشی در رابطه با قره باغ / اؤزگور هارای
قره باغ و حمایت از ارمنی ها، آزربایجان غربی و کوردیزه کردن آن و نابودی زبان، مادیات و معنویات تورکان آزربایجان نمی تواند مشمول شیعه علی (ع) بشود. آن علی (ع) که گفت:آن چیزی را که برای خود می پسندی، برای دیگران هم بپسند و آن چیزی را که برای خود نمی پسندی برای دیگران نیز مپسنداؤزگور هارای
جوهره و مقصد اصلی پیام علیرضا فرشی در رابطه با قره باغ اؤزگور هارای

انسان موجودی ناشناخته و در عین حال موجودی شگفت انگیز و غیرقابل پیش بینی است، گاها بسیار ضعیف و

ذلیل است و گاها مثل شیر غرنده در میان هزازان شغال، گاها مثل نم نم باران آرام می بارد و می نالد و گاها مثل رعد و برق چنان بر سیاهی ظلمت تازیانه نور میزند، که زمین و زمان دگرگون می شود.

***

آری امروز زمین و زمان زمان دگرگون شد، امروز صفحه جدیدی در کتاب حرکت ملی آزربایچان گشوده شد. امروز از قعر سیاهی زندان دجال زمان، از قعر زندان تهران، بزرگترین شهر آزربایجان بک نور درخشید، نوری به عظمت روح انسان، نوری که تمییز دهنده حق و باطل خواهد شد.

***

در حالی که مدعیان شیعه شعوبی، به دشمنان مسلمانان و شیعیان آزربایجان شمالی از هیچ گونه کمک مادی و معنوی دریغ نمی کنند و قران را بر سر نیزه زده و با ارمنی، روسی، چینی به ناموس و مال مسلمانان تجاوز می کنند، در حالی که دیروز با فتوا های شعوبی قشون عباس میرزا را به کام مرگ کشیدند و آزربایجان را در پای روس قربانی کردند، امروز فتوای سکوت گرفته اند، امروز در فتوای خیانت خود خفه حون گرفته اند. این همان شیعه شعوبی است که هم آوا و هم راستا با دشمنان ملت تورک و مسلمانان شیعه در مسجدهای قره باغ رقص خوکی به راه انداخته است.

***

ولی با همه ی این خیانت ها و شیطنت ها و سو استفاده های شیعه شعوبی از دین اسلام و مذهب شیعه ، ملت تورک امروز در جایجای دنیا به آگاهی نسبی ملی و دینی متوارث از تاریخ خود رسیده است و می تواند راستی و حقیقت را از خدعه و نیرنگ شیعه شعوبی دغل باز تشخیص بدهد. مسلما این آگاهی در بین فعالین ملی صد چندان بوده و بر حسب همیین آگاهی است که امروز علیرضا فرشی از قعر دخمه مامون زمان بر کاخ دروغ و نیرنگ شیعه شعوبی لرزه انداخت.

 

***

علیرضا فرشی، امروز یعنی پنجم اکتبر ۲۰۲۰ از زندان بزرگ تهران پیام بسیار مهمی را در رابطه با آزادی قره باغ به بیرون از زندان فرستاده اند که لازم دیدم در این نوشته کوتاه فقط به جوهره و مقصد اصلی پیام بپردازم.

 

***

.

علیرضا فرشی، بعد از نام خدا، پیام خود را با سلام به قره باغ شروع می کند. قره باغ آزربایجان است یعتی . علیرضا فرشی بعد از خدا سخنان خود را با سلام به آزربایجان شروع می کند. سپس به سرزمین ها و شهر هایی سلام میدهد که با خون مسلمانان آزربایجان آبیاری شده است.

 

***

 

علیرضا فرشی ادامه می دهد و سلام می کند به مناره های مسجد شهر آغدام. اما سلام علیرضا فرشی هنوز به نهایت خود نرسیده است، سلام وی هنوز به اوج خود نرسیده است. سلام علیرضا فرشی وقتی به اوج خود می رسد و در عرش اعلا طنین افکن می شود که می گوید سلام به سرزمینهایی آزاد شده ایی که در آن اذان با صدای مؤذن زاده طنین افکن شده است.

 

***

 

آری اذانی که با صدای مؤذن زاده آوازین شده است، این همان طنین اذانی است که کابوس شیعه شعوبی عاریایی است، شیعه شعوبی از آن اذان وحشت دارد و به واسطه همین وحشت است که شیعه شعوبی آن را از رادیو و تلویزیون ها ربوده است،. اما نتوانست. چون نور را نمی توان دزدید، نور را نمی توان پنهان کرد و بهمین دلیل بود که این نور از قره باغ بر فلک نور انداخت. شیعه شعوبی خواست با فرستادن صدها کامیون اسلحه بر روی این نور در قره باغ سیاهی بیفکند اما نور رسوایش ساخت.

 

***

 

علیرضا فرشی اسم مؤذن زاده را همینطوری به زبان نرانده است، همینطوری که اذان با صدای مؤذن زاده در قره باغ نیز همین طوری انتخاب نشده است. در پس انتخاب اذان مؤذن زاده پیام بسیار بزرگی نهفته است.

 

***

 

پیامی به وسعت ۱۴۰۰ سال تاریخ اسلام، پیامی به وسعت ظهور و خروج خنجر زرتشتی شیعه شعوبی ساسانی بر قلب اسلام، پیامی به وسعت آشکار ساحتن تروریست های حشاشی گذشته و امروز، پیامی به بزرگی گشوده شدن راز شیطنت تاریخی شیعه شعوبی و دشمنی آن با اسلام و ملت تورک و ملت عرب، پیامی به بزرگی بر ملاساختن نفوذ شیعه شعوبی در صفوف شیعه تورکان آزربایجان و تحریف و کج راه کردن آن، پیامی به وسعت آشکار کردن نقش شیعه شعوبی در برادر کشی چالدران، پیامی به هبیت و بزرگی نادر شاه افشار و در عین حال پیامی به درناکی و حزن انگیزی تاریخی از ترور های شیعه شعوبی. ترور نادر شاه، ترور آغا محمد خان قاجار، ترور ناصرالدین شاه قاجار ، ترور ستارخان و باقرخان، ترور پیشه وری.

پیامی به دردناکی به مسلخ فرستادن باکری های در جبهه هابی جنگ و اتحاف سرزمین باکری های به میهمان های تروریست، پیامی به بزرگی خیانت شیعه شعوبی در تصرف ۲۰ در صد از سرزمین های آزربایجان، پیامی به بزرگی خیانت کشتار شیعیان آزربایجان شمالی در قره باغ توسط شیعه شعوبی، پیامی به معصومیت کودکان سلاخی شده سوری توسط شیعه شعوبی و پیامی به سوزناکی سلاخی شدن آنا دیل در قصابخانه شیعه شعوبی.

 

***

 

اذان مؤذن زاده یکی از نمودهای شیعه تورکان آزربایجان است و این همان شیعه تورکی است که شیعه شعوبی زرتشتی ساسانی از آن در کابوس است، شیعه آخوندهای ارمنی جبل عامل لبنانی از آن خوفناک است. و به همین جهت است که شیعه شعوبی ساساتی زرتشتی نه تنها با مذهب اکتریت تورکان آزربایجان دشمن است، بلکه با دارندگان آن شیعه و مللیت تورکی آنها هم همیشه دشمن بوده و دشمن هست.

.

***

 

آری، پیام علیرضا فرشی،  که الهام شده از نور به فلک گسترده در قره باغ است، پیام بسیار بزرگی است، که باید آن را درک کرد، باید آن را فهمید. ما تورکان آزربایجان فقط از لحاظ ملی شکست نخورده ایم . بزرگترین شکست ما، شکست ایدئولوژیک بوده است که ما را به ورطه بردگی عنصری که خود را فارس می نامد کشانده است. تمامی شکست های تاریخی آزربایجان به واسطه نفوذ این جماعت نیرنگ باز بوده است.

 

***

زمان آن رسیده است که غرش، علرضا قرشی و علیرضا فرشی ها را دریابیم، زمان آن رسیده است که بر روی صفحه شیعه شعوبی بیشتر تمرکز کنیم، زمان آن رسیده است که از بردگی ایدئولوژیکی که قسمت بزرگی از ملتمان در دام آن گرفتار شده اند، آگاه شویم، زمان آن رسیده است که مذهب شیعه تورکان آزربایجان را از شیعه مجوسی زرتشتی شعوبی عاریایی تمییز دهیم.

 

***

 

قره باغ و حمایت از ارمنی ها، آزربایجان غربی و کوردیزه کردن آن و نابودی زبان، مادیات و معنویات تورکان آزربایجان نمی تواند مشمول شیعه علی (ع) بشود. آن علی (ع) که گفت:آن چیزی را که برای خود می پسندی، برای دیگران هم بپسند و آن چیزی را که برای خود نمی پسندی برای دیگران نیز مپسند

***

از خواب گران، خواب گران خیز… بیدار شو دوست عزیز

یازیلار

سون یازیلار

باش یازارلار

چوخ سئویلن لر

ویدیولار

  • https://carina.streamerr.co/stream/ozharay
  • Haray Radio