دو نکته در باره مناظره علی جوانمردی با علی رضا نوری‌زاده / کیانی اجیرلی

دو نکته در باره مناظره علی جوانمردی با علی رضا نوری‌زاده / کیانی اجیرلی
ایده اصلی بی بی سی این است که سعی می کند اخبار و معلومات را بدون سو گیری به مخاطب برساند ، این نقش را به خوبی بازی می کند اما درست سر بزنگاه ، یعنی در نقطه خاصی که احساس می کند دارد تحولی صورت می گیرد ، مخاطبان خود را غافلگیر می کند و طوفانی از تبلیغات سوگیرانه را برای بر سر آنها می ریزد و به اطمینانی که در مخاطب ایجاد کرده است خیانت می کند. این سیاست را ایران اینترنشنال و صدای آمریکا نیز به کار می گیرند.. کیانی اجیرلی
دو نکته در باره مناظره علی جوانمردی با علی رضا نوری‌زاده کیانی اجیرلی

مناظره دیشب علی جوانمردی با علی رضا نوری‌زاده، نشان داد که در ترسیم دیکتاتوری پهلوی ها در فردای ایران ما دچار اشتباه محاسباتی نشده ایم . مشاوران رضا پهلوی فعلا بنا را بر این گذاشته اند که از ایشان یک شخصیت کاریزمای بسازند تا بتوانند اقدامات بعدی خود را که عبارت از قبضه قدرت است به راحتی بردارند این همان نکته کلیدی است که آقای جوانمردی نیز روی آن انگشت نهادند .و اتفاقا فعالین مدنی آذربایجان نیز قبل از ایشان این موضوع را پیش کشیده اند .

موضوع دیگر ، قداست بخشی رسانه های وابسته به سلطنت طلبان است که در این مورد بی بی سی ،صدای آمریکا، ایران اینترنشنال ،نقش اساسی داشتند .

ایده اصلی بی بی سی این است که سعی می کند اخبار و معلومات را بدون سو گیری به مخاطب برساند ، این نقش را به خوبی بازی می کند اما درست سر بزنگاه ، یعنی در نقطه خاصی که احساس می کند دارد تحولی صورت می گیرد ، مخاطبان خود را غافلگیر می کند و طوفانی از تبلیغات سوگیرانه را برای بر سر آنها می ریزد و به اطمینانی که در مخاطب ایجاد کرده است خیانت می کند. این سیاست را ایران اینترنشنال و صدای آمریکا نیز به کار می گیرند..

مطلب دیگر بازی با کلمات جناب نوری زاده است که از زبان رضا پهلوی مطالبی را می گوید که حداقل ایشان به آن شکل نگفته اند. آقای نوری‌زاده می گوید رضا پهلوی به یک دولت غیر متمرکز باور دارند و بعد در برابر اصرار مجری شبکه تائید می کند که این دولت غیرمتمرکز همان فدرال است .

اما چون احساس می کند مطلبی را به دروغ یا تحریف، از وی به زبان آورده ، لذا به توجیح و تخفیف آن می پردازد و مدعی می شود که منظور از فدرال همان اداره استان ها توسط استانداران با برخی از اختیارات استانی است .

موضع گیری آقای پهلوی علیه ملیت های ایرانی بسیار آشکار است و لااقل در این مورد ایشان صداقت به خرج داده اند و به هیچ عنوان قصد واگذاری قدرت سیاسی ،یا فرهنگی به آن ها را ندارند.

نکته آخر اینکه آقای نوری زاده مدعی هستند ،اقوام ایرانی با برنامه سیاسی رضا پهلوی هماهنگ هستند . این حرف ایشان نیز به عقیده بنده بلوف سیاسی است. آقای پهلوی نزد کنشگران ملی اتنیک ها هیچ جایگاهی ندارند و همه می دانند که رابطه ملیت های ایرانی با پهلوی ها و سلطنت طلبان رابطه گرگ و میش است .

haray
ADMINISTRATOR
PROFILE

یازیلار

سون یازیلار

باش یازارلار

چوخ سئویلن لر

ویدیولار

  • https://carina.streamerr.co/stream/ozharay
  • Haray Radio