همگامی کمال قیلیچدار اوغلی بسان کربلای علی مسیو با تروریست‌های داشناکسوتیون / قادر کیانی

همگامی کمال قیلیچدار اوغلی  بسان کربلای علی مسیو با تروریست‌های داشناکسوتیون /  قادر کیانی
کمال قیلیچدار اوغلی هم با حذف جمهوری آزربایجان از نقشه اتحاد کشورهای تورک خدمت بزرگی به اهداف داشناکسوتیون و در عین حال ضربه بزرگی به منافع کوتاه و دراز مدت جمهوری آزربایجان وارد خواهد کرد ./ قادر کیانی
همگامی کمال قیلیچدار اوغلی بسان کربلای علی مسیو با تروریست‌های داشناکسوتیون قادر کیانی

کربلای علی مسیو سوسيال دموکرات به زبان امروزی کمونیست بود. با سوسيال دموکرات های روسیه تزاری ارتباط محکمی داشت.

همگامی کمال قیلیچدار اوغلی بسان کربلای علی مسیو با تروریست‌های داشناکسوتیون / قادر کیانی

برای تاسیس و استقرار جامعه کمونیستی از نوع کره شمالی فعلی مرکز غیبی تبریز را با هدف ظاهری و دروغین مشروطه خواهی تأسیس کرد و در جنگ با حکومت تورک قاجار و برادرکشی از کمک همه جانبه سوسيال دموکرات های روسیه تزاری برخوردار بود.

 

کربلای علی مسیو جنگید و حکومت قاجار را تضعیف و تضعیف کرد. در همین موقع بود که سر و کله یفرم داودیان از مؤسسان سازمان تروریستی داشناکسوتیون با بیست و پنج نفر تروریست ارمنی پیدا شد. ابتدا رشت و بعد از آن قزوین را با بمب و … به تسخیر خویش در آورد و سپس راهی تهران شد و به راحتی پايتخت حکومت تضعیف شده قاجار به تصرف تروریست های داشناکسوتیون و فراماسون های همراه در آمد و بدینسان و در واقعیت امر به حاکمیت هزار ساله تورکان ایران به نام مشروطه خواهی (دروغین) خاتمه داده شد.

 

کمال قیلیچدار اوغلی هم با حذف جمهوری آزربایجان از نقشه اتحاد کشورهای تورک خدمت بزرگی به اهداف داشناکسوتیون و در عین حال ضربه بزرگی به منافع کوتاه و دراز مدت جمهوری آزربایجان وارد خواهد کرد . (حکومت جمهوری آزربایجان به فراست این نکته را دریافته است.)

این است که این دانشجوی علوم سیاسی با احترام به حق انتخاب مردم تورکیه امیدوار است که این بار هم رجب طیب اردوغان موفق به کسب حداکثر آرای مأخوذه گردد. پنج سال آینده برای جمهوری آزربایجان و … بسیار سرنوشت ساز است.

haray
ADMINISTRATOR
PROFILE

یازیلار

سون یازیلار

باش یازارلار

چوخ سئویلن لر

ویدیولار

  • https://carina.streamerr.co/stream/ozharay
  • Haray Radio