لقمه گلو گیر / قادر کیانی

لقمه گلو گیر /  قادر کیانی
یکی از اصلی ترین وظایف احزاب، ترسیم آرایش نیروهای سیاسی موجود اعم از دشمن و رقیب می باشد. قادر کیانی

یکی از اصلی ترین وظایف احزاب، ترسیم آرایش نیروهای سیاسی موجود اعم از دشمن و رقیب می باشد. اما متأسفانه تا آنجا که این دانشجو سراغ دارد این مهم توسط احزاب منسوب به جنبش ملی تورک انجام نیافته است . بنابراین بناچار ما بصورت کلی به این مهم اشاره خواهیم کرد که حتمأ از دقت لازم و جزئیات برخوردار نخواهد بود .

 قادر کیانی

قادر کیانی

 

اولین و مهمترین دشمن موجودیت مادی و معنوی تورک های ایران پان‌ایرانیست‌ها می باشند . پان‌ایرانیست‌ها با در پیش گرفتن سیاست یکسان سازی فرهنگی و زبانی قصد نابودی عنصر تورک را در ایران دارند . بنیانگذاران این ایدئولوژی ضد انسانی میرزا فتحعلی آخونداف و جلال الدین میرزا قاجار بودند و از نامداران فعلی می توان از سید جواد طباطبائی نام برد.

دومین دشمن تورک های ایران کمونیست های معتقد به انترناسیونالیسم پرولتری می باشند که انجمن غیبی تبریز ، شاخه تبریز سازمان های چریکی های فدایی خلق و … در این گروه قرار دارند و از جنبش قلابی مشروطه خواهی تا کنون موجودیت مادی و معنوی تورکان ایران از این گروه ها ضربات مرگبار دریافت کرده است. نمونه برجسته این دشمنی را در جزوه ” آذربایجان و مسئله ملی ” چریک فدایی خلق علیرضا نابدل می توان یافت .

سومین دشمن تورک های ایران همسایگان ذره‌ای می باشند که عبارتند از ارامنه ، اکراد و تالیش ها . این همسایگان ذره‌ای بدون هیچ گونه پرده پوشی ادعای ارضی نسبت به سرزمین آبا و اجدادی تورک های ایران دارند .

ادعای ارضی اکراد نسبت به سرزمین آبا و اجداد و تاریخی تورکان ایران در نشست اخیر در اورمیه پیش چشم وزیر کشور جمهوری اسلامی توسط استاندار اربیل اقلیم کردستان عراق آشکارا به نمایش گذاشته شد . بدون آنکه کوچکترین واکنش اعتراضی از طرف مقامات ایرانی صورت گیرد . لازم است متذکر شویم که این سه همسایه ذره‌ای در دشمنی با تورکان با پان‌ایرانیست‌ها و کمونیست‌ها اتحاد برادری عمیق و محکم داشته و دارند . اما

نکته آخر ، ادعای ارضی و دشمنی با تورک با وجود جنبش ملی تورک لقمه گلو گیر و کشنده می باشد . پس دشمنان تورک بهتر است به باز اندیشی در باره آماج های خیالی خویش بپردازند و از در دشمنی با تورک ها در نیایند .

قادر کیانی

haray
ADMINISTRATOR
PROFILE

یازیلار

سون یازیلار

باش یازارلار

چوخ سئویلن لر

ویدیولار

  • https://carina.streamerr.co/stream/ozharay
  • Haray Radio